به نام خدای خوب و مهربون

سلام زهرای نازم سلام عشق مهربونم . خوبی همه دنیای من خوبی فرشته مهربون ؟ ایشالا که خوب خوب خوب باشی عزیزم 

13 بدرت مبارک عزیزم  تازه اخرین کسی که عیدو بهت تبریک میگه تو زمان قانونی خودم باشم ، عید شما مبارک صد سال به این سالا سلاملیکم خوب هستید ؟ که این در اگر در بند در مانند در مانند . عشقم پس برای اخرین بار تو زمان قانونی عیدت مبارک عزیزم ایشالا که عید خوب خوبی داشته بوده باشی و فردا پر از انرزی سال جدید کاری رو شروع کنی و سال 95 بهترین سال زندگیت باشه البته زندگی جفتمون . خانومی من گفتی غروب جمعه و غروب 13 بدر میگه میشه دل برات تنگ نشه معلومه که نمیشه تنگ نشه دل من برای گلم یه دنیا تنگ شده عید بود پر از رفت و امد مثل هر سال ولی فوری تموم شد به قول معروف اگه الان ماه رمضون بود الان رسیده بودیم به غروب روز سوم.

نامه یه دوست به یک دوست

خانومی دیدی امروز چه برف خوشگلی اومد البته قیافش خوشگل بودی ولی همه شکوفه های خوشگل که الان وقت زندگیشونه رو خراب میکنه ولی خوب هرچی خدا بخواد همونه ولی بازم 13 بدر بود و من تنهایی بدون عشقم بودم سبزه سیزدمو برای تو گره زدما البته تو باید برای من گره میزدی اگه هنوز گره نزدی وقت داری بدو برو تو حیاط یه تیکه علف گره بزن به رسم اداب و سنن قدیمی نگی اینا خرافاته های اینا سنت های برای شادی مردمن برای اینکه یه لبخندی بیاد روی لبات عزیزم بعدشم من میادم همون سبزه هرو میخورم تازم ممکنه برا سبزه اون اتفاقه بیفته که اسمتو رو برگ گل نوشتم میوه داد رو دونه نوشتم جونه زد این اسمه یا کود حیوانی . ولی خوب اگه این اتفاق افتاد از این فکرا نکن این عشق من به توه !!!

خوشگل خانومم دقت کردی من چقدر جک جکی می نویسم ؟ یعنی بی عقلی ولی دوس دارم 

عشق خوشگلم تا چشم به هم بزنی این هشت هفته مدرسه هم تموم شده بعد عید مدرسه زود تموم میشه اینو تو این دوسال تجربه کردم بعدشم که دوهفته دیگه فصل عشق و عاشقی شروع میشه و هووووووو نمیدونی چه حال و هوایی بشه عزیزم من و تو و کوه و گل و بل بل و ... وای که چه صفایی داره عزیزم . عسلم به امید اردیبهشت روزامو شب میکنم به امید تو شبا مو روز میکنم . درسته شعر بلد نیستم ولی تو اینا رو از طرف من شعر حساب کن عشقم



خدایا خیلی خیلی مراقب زهرای گل من باش بیشتر از همیشه بیشتر از هر هفته هر هفته بیشتر از هفته قبل

زهرا جونم توم قول بده مثل همیشه مراقب خودت باشی عزیزم

بوس بوس بوس بوس زندگیم

به امید دیدار روی ماهت عسل من

عاشقتم