مرگ پله

خبر مرگ پله به عنوان مشهور ترین و اسطوره بزرگ فوتبال جهان صبح امروز و توسط سی ان ان اعلام شد پله این بازیکن خوش نقش فوتبال برزیلی، گلهای بسیار زیبایی در بازیهای مختلف زده و هنرنمایی های زیبایی از خود در بازی فوتبال به جا گذاشته است.

مرگ پله اعلام شد

غول رسانه ای آمریکا خبر مرگ اسطوره برزیلی را منتشر کرد.
به گزارش مجله خبری فاخته به نقل از دیلی اکسپرس، شبکه خبری سی ان ان در اقدامی عجیب در خبری فوری از مرگ پله، اسطوره برزیلی جهان فوتبال در بیمارستانی در برزیل خبر داد. این خبر که شوکی به فوتبال دوستان در سرتاسر جهان بود، بلافاصله رد شد. رسانه های معتبر خبری جهان بلافاصله از صحت و سلامت کامل مروارید سیاه برزیل خبر دادند. 
بر همین اساس، شبکه سی ان ان بلافاصله پس از انتشار این خبر از بینندگان خود معذرت خواست و توییت شایعه مرگ پله را از روی حساب کاربری توییتر خود برداشت. ستاره 74 ساله فوتبال برزیل همینک در صحت کامل به سر می برد.

پله مرد
علت مرگ پله
شایان ذکر است این سومین باری است که شبکه خبری سی ان ان اقدام به انتشار خبر مرگ اسطوره فوتبال برزیل می کند. تاکنون مشخص نشده است که سی ان ان چرا و به چه علت چنین اخبار نادرستی را مخابره می کند سی ان ان به عنوان منبع خبرگزاریهای بزرگ جهان،  برای خود یک امپراطوری بزرگ خبری به حساب می آید و برای شهرت نیاز به چنین اخباری ندارد.