مراسم عروسی باشکوه


این روزهای خبرهای عجیب و غریبی از برگزاری مراسم عروسی با مخارج سرسام آور می شنویم که درانها افراد هزینه های بسیار بالایی را برای انجام مراسم عروسی خود متحمل شده اند در خبر قبلی که عروسی یکی از شاهزاده های کویتی بود، عروسی مجللی به سبک قصه های هزارو یک شب برگزار شد.

ایندفعه نیز یکی از دخترهای یک بازرگان سوری، مجلس عروسی شاهانه ای را در یکی از باشکوهترین تالارهای شهر بیروت برگزار کرده است.

مجالس عروسی باشکوه

به نقل از "سومریه نیوز"، مراسم ازدواج دختر " فاروق جود " بازرگان سوری در سالن Biel در شهر بیروت برگزار شد و هزینه ای حدود دو میلیون دلار آمریکا داشت.
 
بر اساس عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی ، عروس و داماد در پایان این مراسم مجلل که با مشارکت تعداد زیادی از مهمانان برگزار شد ، کیک بزرگ عروسی را با هم بریدند.
 
برگزاری این مراسم پرخرج و مخارج برای یک دختر سوری در شرایطی که مردم سوریه بیش از چهار سال است که با تروریست ها درحال جنگ هستند و بسیاری از خانواده های سوری درشرایط جنگ و تنگی به سر می برند؛ باعث خشم کاربران در شبکه های اجتماعی شد و آن ها گفتند که این امکان وجود داشت که مراسمی کم هزینه تر برگزار می شد، و بخشی از این هزینه برای رفع گرسنگی و درست کردن سرپناه برای خانواده ها و کودکان سوری صرف می شد.
 

البته مجالسی در این ابعاد در کشورما نیز توسط اقازاده ها و افراد مشهور برگزار می شود که تنها برخی از آنها رسانه ای می شود مدتی هم هست که طب برگزاری این مراسم های عروسی، در کشور ترکیه داغ شده و افراد مشهور ایرانی مراسم عروسی خود را با صرف مبالغ بسیار سنگین و تهیه بلیط سفر برای میهمانان در کشور ترکیه برگزار می کنند.

منبع: العالم
انتهای پیام/