در سالهای اخیر و بخاطر وجود تحریم های متفاوت از طرف کشورهای قدرتمند جهانی بر علیه کشورمان و همچنین، نا کارامد بودن مدیریت دولتی در ایجاد اشتغال و سروسامان دادن به بنگاههای کوچک و بزرگ اقتصادی، رکود فلج کننده ای بر بازارهای داخلی سایه افکنده است. تجار، بازرگانان بزرگ و کوچک، حتی کسبه خورده پا و البته عموم مردم، امید بر این داشتند که با رفع تحریم ها و برداشته شدن آنها، گشایشی در وضع بازار شده و رونق به روح تجارات و خریدو فروش های داخلی ایران باز گردد اما با عملی شدن " برجام " هم هنوز تفییر مثبتی در بازار دیده نم شود.

سرمایه گذاری در غرب تهران

به گفته کارشناسان اقتصادی، در اوضاع کنونی، کماکان، مطمئن ترین سرمایه گذاری خرید مسکن می باشد چرا که سرمایه گذاری در دیگر بخش های اقتصادی، از ریسک بالایی برخودار بوده و مشخص نیست که در ماههای آینده چه بر سر آن خواهد آمد یکی از مناطق در حال رشد و آینده دار سرمایه گذاری مسکن، منطقه غرب تهران و منطقه 22 تهران می باشد که به شهرک چیتگر نیز شهرت یافته است در این منطقه مجتمع های بسیار بزرگی در حال ساخت می باشند که با تکمیل شدن واحدهای مسکونی و تجاری در این منطقه، شاهد شکوفایی و چند برابر شدن قیمتهای خرید واحدهای مسکونی و تجاری در این منطقه خواهیم بود همچنین وجود دریاچه مصنوعی بسیار زیا در منطقه 22 و شهرگ چیتگر، باعث رونق بیش از پیش آن خواهد شد.

املاک تهران

املاک تهران، واقع در منطقه 22 تهران و با مدیریت آقای جعفری، و با بهره گیری از کارشناسان مجرب سرمایه گذاری مسکن، می تواند شمارا در سرمایه گذاری در منطقه 22 و شهرک چیتگر یاری نماید. این اطمینان وجود دارد که با بهره گیری و مشورت با کارشناسان آگاه "مشاورین املاک تهران " از مشاوره رایگان و دریافت بهترین پیشنهادهای کارشناسی شده برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران، بهره مند شوید.

سرمایه گذاری مسکن در منطقه 22

بخاطر وجود پرزه های عظیم مسکن و واحدهای بزرگ تجاری در منطقه 22 تهران، این منطقه از استعداد بسیار بالایی در جذب سرمایه گذار برخوردار است در صورتی که قصد سرمایه گذاری در بخش مسکن و بخصوص سرمایه گذاری در منطقه 22 را دارید، می توانید با تماس با مشاورین املاک تهران مشاوره رایگان دریافت کنید مشاورین املاک تهران با سابقه چندساله در عرصه خرید و فروش واحدهای مسکونی و تجاری، می تواند در انجام یک سرمایه گذاری سوداور، شمارا یاری نماید.