شوخی رضا رشیدپور در اینستا گرام

شوخی بازیگران و افراد مشهور در شبکه های اجتماعی، داستانی داغ و همیشگی است در کشورهای اروپایی و امریکایی، افراد مشهور در برخی اوقات و خصوص در شب های منتهی به کریسمس، با هواداران و طرفداران خود شوخی های زیادی می کنند حتی در بخری موارد پارا بسیار فراتر گذاشته و شوخی های بسیار زننده ای می کنند اما این شوخی ها به ناراحتی ختم نشده و افراد در این کشورها می دانند که این کار تنها برای تفریح و سرگرمی خودشان صورت داده شده است.


شوخی رضا رشیدپور در اینستا گرام

برخوردی که اصلا شبیه رفتار مخاطبان رضا رشیدپور با شوخی بسیار ساده وی نبود رضا رشیدپور این مجری دوست داشتنی برای اینکه با هوادران خود کمی مزاح کرده باشد، پیامی با مضمون" اگر تصویر کاربری خود را به پرچم ایران تغییر ندهید حساب شما مسدود خواهد شد" را برای مخاطبان خود ارسال کرد اما در پاسخ، انبوهی از فحش و ناسزا نصیب وی شد تا جایی که به اندازه ای از این کار دلخور و ناراحت شد که عنوان کرده است دیگر هرگز در شبکه های اجتماعی حضور پیدا نخواهد کرد.واکنش تند کاربران شبکه‌های مجازی پس از شوخی اینستاگرامی رشید‌پور وی را ظاهرا مجبور به ترک از دنیای مجازی کرده است.به گزارش اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا رشیدپور که در پست اینستاگرامی خود گفته بود اگر تصویر حساب کاربری تلگرام خود را به پرچم ایران تغییر ندهید حسابتان مسدود خواهد شد با واکنش بسیار زننده ای  از سمت برخی کاربران روبه‌رو شد. به طوری که این مجری را به سمت خداحافظی از فضای مجازی سوق داد.


رضا رشید پور در پاسخ به پیامهای سراسر تنفر و ناسزای افراد در آخرین پست خود نوشت:

«نیمه شب است و من از خواندن این همه فحش رکیک و برخورد زننده دیگر تعجب نمی کنم و این خیلی بد است . یعنی دیگر به فحش و پرخاش و رفتارهای تند عادت کرده ایم . یک شوخی بسیار ساده را برخی به کجاها ربط می دهند! واقعا شرم می کنم . دوربین مخفی های خارجی را دیده اید ؟ چقدر راحت لبخند می زنند و به هم احترام می گذارند. عجب ... همه ی تلویزیون‌های معروف دنیا از سی ان ان تا بی بی سی و غیره این شوخی ها را با شدت بیشتر انجام می دهند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد . فقط لبخند زدن و کمی دور شدن از فضای خشک و جدی را به‌هم یادآوری می کنند .


هم وطن عزیزم . پای فضای مجازی نشسته ای و به خاطر اینکه با تو شوخی کرده‌ام و خواسته ام پرچم کشورت را منتشر کنی انواع فحش‌های کثیف را می نویسی . واقعا با این شوخی چه آسیبی به تو رسید ؟ دقیقا چه صدمه ای وارد شد ؟ اما من از خواندن این همه بی مبالاتی و بی حرمتی کم کم ناامید می شوم و مثل خیلی از رفقای دیگر تصمیم می گیرم که از فضای مجازی خداحافظی کنم . آنها ظاهرا عاقل تر از من بودند. شرمسارم»

بیشتر افراد در طی روز، شوخی های بسیاری را با اطرافیان خود می کنند حتی در برخی اوقات ممکن است اینگونه شوخی ها بسیار زننده نیز باشد اما در مواجهه با سایر افراد، حتی از اینکه یک شوخی ساده با وی کرده باشند، ظاهری بسیار خشمگین و ناراحت به خود می گیرند که، انگار به شخصیت ایشان توهین شده است.
این دوگانگی برای چیست؟ چرا ما نمی توانیم کمی همدیگر را ببخشیم و در کنار هم از وقایع مختلف درس بگیریم و یا لذت ببریم. در طی 24 ساعت شبانه روز، تمام سعی خود را مصروف این مسئله می کنیم که به اطرافیان خود بقبولانیم که ما شخصیت خاصی هستیم و بسیار بالاتر و بزرگتر از سایرین فکر می کنیم
آیا واقعا ما اینگونه ایم؟

پونه