فیلم جدید گلشیفته

 جدیدترین فیلمی که گلشیفته فراهانی در ان ایفای نقش می کند، فیلمی کلاسیک و بازی در کنار بازیگر بزرگ آنتنیوباندراس است آنتنیوباندراس درباره همبازی شدن خود با گلشیفته گفته است که وی دارای هنر ذاتی بوده و آینده درخاشنی در انتظار او می باشد.

فیلم جدید گلشیفته فراهانی

بازیگر مهاجرت کرده کشورمان این بار در فیلمی کلاسیک به ایفای نقش پرداخته است . به گزارش خبرگزاری ها گلشیفته فراهانی این بار همبازی آنتنیو باندراس در یک فیلم جدید شد و از آنجا که مدت هاست با هویت بومی خود خداحافظی کرده،همکاری با یک کارگردان غربی را انتخاب کرده است.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی، چندین سال است که در خارج از کشور اقامت داشته و تا کنون در چند فیلم نسبتا موفق ایفای نقش داشته است او در مورد همبازی شدن با آنتنیو باندراس گفته است که این بزرگترین آرزوی او بوده است که روزی در کنار بزرگترین بازیگران جهان ایفای نقش کند از اینکه امروز به ارزوی خود رسیده است بسیار خوشحال است او اضافه می کند هرکسی از دنیا چیزی طلب می کند برخی بدان دست می یابند و برخی دیگر نه .

جدیدترین فیلم گلشیفته فراهانی

وی می افزاید با وجودی که انتقادهای بسیار تندی در مورد من وجود دارد اما من با دیدی باز این راه را انتخاب کردم و از این مسئله بسیار خوشنودم.

گلشیفته فراهانی در نقش همسر آنتونیو باندراس در فیلم جدید به نام آلتامیرا به بازی گرفته شد. این فیلم با کارگردانی هیو هادسون، کارگردان 78 ساله بریتانیایی به ثمر رسیده است. این فیلم داستان یک باستان شناس آماتور و دختر 9ساله اش، ماریا است که نقاشی های غار آلتامیرا را کشف می کنند.

.