هاست ویندوز و هاست لینوکس

 

سلامی گرم خدمت دوستان گرامی

یک پیشنهاد فوق العاده

اگر دنبال یک شرکت معتبر و با سابقه درخشان در زمینه میزبانی وب هستید شرکت پویاسازان رو بهتون معرفی می کنم ،این شرکت دارای 13 سال سابقه درخشان در زمینه میزبانی وب و همچنین جزو 10 شرکت برتره ایران هست. حتما میپرسید چطور ممکنه؟

خرید هاست و سرور مجازی

 پویاسازان با کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه با قدرت کار خود را شروع کرده و با شعار مشتری مداری و همچنین با استفاده از دیتا سنترهای قدرتمند لیکوییدوب امریکا برای ارایه خدمات هاست ویندوز و هاست لینوکس  در جهت رضایت مشتریان خود گام برداشته است.

بعد از انتخاب یک نام دامنه مناسب برای سایت خود نیاز به یک میزبان وب بسته به نیاز خود دارید که امنیت اطلاعات شما در بالاترین سطح ممکن قرار دهد و همچنین عامل بسیار مهمی که وجود دارد پشتیبانی عالی و قوی و 24 ساعته هست که بطور اختصار به توضیح دو مورد از خدمات میزبانی وب این شرکت می پردازم:

 

 

هاست ویندوز

شرکت از آخرین نسخه پنل مدیریت میزبانی وب ، هاست ویندوز ، Plesk  ،به عنوان کنترل پنل میزبانی وب ، هاست ویندوز استفاده میکند. ارائه کنترل پنل کامل میزبانی وب ، هاست Plesk ، با امکانات فوق العاده ، کاربری آسان و رابط گرافیکی زیبا ، بهره وری و کارایی سرویس وب سایت مشتریان را بالا برده تا با کمترین کوشش ، بهترین نتیجه را از امکانات میزبانی وب ، هاست ویندوز دریافت نمایند.

هاست لینوکس

شرکت از آخرین نسخه پنل مدیریت میزبانی وب ، هاست لینوکس ،  Cpanel به عنوان کنترل پنل میزبانی وب ، هاست لینوکس استفاده میکند. ارائه کنترل پنل کامل میزبانی وب ، هاست Cpanel ، با امکانات فوق العاده ، کاربری آسان و رابط گرافیکی زیبا ، بهره وری و کارایی سرویس وب سایت مشتریان را بالا برده تا با کمترین کوشش ، بهترین نتیجه را از امکانات هاستینگ ( هاست ) لینوکس دریافت نمایند.

با توضیحاتی که خدمتتون دادم حالا کافیه به سایت شرکت پویسازان مراجعه کنید و بسته به نیاز و قیمت هاست، سرویس مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و در صورت بروز مشکل و راهنمایی در این زمینه می تونید با پشتیبانی قوی و 24 ساعته تماس بگیرد تا مرحله به مرحله شما رو تا رفع مشگلتون راهنمایی کنند.