محمدرضا گلزار

شاهرخ خان هنرپیشه جهانی و مشهور بالیوودی با دعوت محمد رضا گلزار به منزلش برای آشنایی بیشتر و نشان دادن ادب و احترام در فرهنگ قدیمی هندو، از او در منزل شخصی خود پذیرایی مختصری کرد. شاهرخ خان با لباس راحتی و لباس منزل، گلزار را پذیرفت

شاهرخ خان که یک شلوار راحتی و تیشرت بر تن داشت با سرو وضعی ژولیده و بهم ریخته با محمدرضا گلزار ملاقات کرد شاید محمدرضا گلزار توقع داشت که شاهرخ خان در وضعیت جدید تری اورا به حضور می پذیرفت.

شاهرخ خان و محمدرضا گلزار

محمد ضرا گلزار، این سوپر استار سینمای ایران که برای بازی در فیلمی سینمایی در کنار دیار میرزا ،به بمبئی سفر کرده است مهمان شاهرخ خان شد ! به گزارش پارس ناز محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران که برای حضور در پروژه ى سینمایى ” سلام بمبئی ” به هندوستان سفر کرده، مهمان شاهرخ خان، مطرح ترین بازیگر سینمای بالیوود و پردرآمدترین بازیگر سینماى جهان بود. شاهرخ خان با دعوت از گلزار به منزل شخصی خود در شهر بمبئی، ضمن استقبال از وی، ورود او را به سینمای بالیوود خوش آمد گفت. محمدرضا گلزار در گفتگوی خود با شاهرخ خان از علاقه زیاد خود برای بازی در فیلم های هندی گفت و ابراز امیدواری کرد که روزی بتواند درکنار شاهرخ در فیلمی ایفای نقش کند.

 گلزار در منزل شاهرخ خان

محمدرضا گلزار نیز با تمجید از جایگاه مردمی این بازیگر مسلمان در جهان، کتاب “گنجینه آثار ایران” را به شاهرخ خان تقدیم و ضمن ابراز تعصب همیشگی ملى و ایرانى خود ، از وى برای دیدار از کشور و سینمای ایران دعوت بعمل آورد.

گلزار شاهرخان

سلام بمبئی، نام فیلمی است که محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران با همراهى ستارگان بالیوود بعنوان اولین تجربه مشترک سینماى ایران و هند ، هفته گذشته کلید خورده است.

شاهرخ خان