دختر بچه یک شبه بدنش پرمو شد

برخی پدیده ها همچنان برای دانشمندان بی پاسخ مانده است مانند اتفاق اخیری که یک دختر بچه دوماهه در طی یک شب، بدنش با موهایی پرپشت پوشانده شد. این دختر بچه 10 هفته ای که دارای موهای بسیار کم پشتی بوده پس از اینکه شبی را به صبح می گذراند، والدینش در صبح روز بعد از موهای پرپشت او وحشت زده می شوند.

رشد موهای نوزاد در یک شب


دختر بچه‌ای یک شب خوابید و صبح روز بعد با سری پرمو از خواب برخواست و باعث تعجب همه شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،دختر بچه‌ای یک شب خوابید و صبح روز بعد با سری پرمو از خواب برخواست و باعث تعجب همه شد.

این موضوع هنگامی تعجب همگان را جلب کرد که مادر 28 سالۀ او از خود و نوزاد 10 هفته‌ای‌اش عکسی منتشر کرد. همه مردم از اینکه کودک چند هفته‌ای چنین موهای بلند و پرپشتی دارد بسیار تعجب کرده بودند و از او می‌پرسیدند که چطور و با چه موادی توانسته موهای او را تا این حد بلند و پر پشت کند.

دختر بچه یک شبه بدنش پرمو شد

این خانواده کالیفورنیایی در پاسخ به این پرسش گفت که ابدا برای موهای کودکشان از ماده یا شامپوی خاصی استفاده نکرده‌اند. پدر کودک گفت دخترشان یک روز که از خواب بیدار شد صاحب این موهای زیبا شد.



در موردی دیگر، پسر بچه‌ای که موهای لخت و صافی داشت، شب خوابید و روز بعد با موهای مجعد و فر بیدار شد. پدر این کودک می گوید: همسرم به من می‌گفت برای چه موهای دیوید را فر کرده‌ای، در حالی که من این کار را نکرده بودم. او می‌گوید از آن روز به بعد مدل موهای او به شکل فر درآمده‌است.