امروزه و با گسترش سطح نفوذ اینترنت در بین عموم افراد جامع و خانواده های ایرانی، شاهد رشد وسایتهای آگهی برای فروش انواع لوازم منزل و کالاهای عمومی می باشیم اینگونه وبسایتها، این امکان را برای کاربران خود فراهم می اورند تا کالاهای دست دوم و یا نوی خود را در انها به فرش گذاشته و یا کالای مورد نظر خودشان را از طریق این سایتها و بدون نیاز به واسطه و پرداخت حق واسطه گری، خریداری نمایند.


وبسایت اگهی نی نی اگهی


یکی از سایتهای موفق در زمینه اگهی، وبسایت و سامانه نی نی آگهی می باشد که چند سالی است فعالیت خود را در زمینه آگهی لوازم و اثاثیه کودک آغاز کرده است روش کار این وبسایت به این صورت است که شما براحتی می توانید توضیحات مربوط به کالای خود را درآن ثبت کرده و با قرار دادن یک عکس از کالای موردنطر، آن را در معضر هزاران بازدیدکننده وبسایت نی نی اگهی قرار دهید.

بخش های وبسایت نی نی آگهی


وبسایت ثبت آگهی رایگان نی نی آگهی، دارای بخش های مختلفی برای ثبت انواع لوازم و اثاثیه مربوط به کودک می باشد شما با انتخاب صحیح هرکدام از بخش ها و قرار دادن اگهی خود در این بخش، می توانید آگهی خودرا بصورت هدفمند ثبت نمایید با این کار، بازدیدکنندکان این سایت، بدرستی می توانند وارد بخش های مربوطه شده و از آگهی های مورد نظر خود بازدید به عمل آورند.

بخش های سامانه  نی نی آگهی


آموزشی و سرگرمی
لوازم غذای کودک
بهداشت و حمام کودک
اتاق کودک
پوشاک کودک
ایمنی کودک
خارج از منزل
مایحتاج مادر
هدیه

کودکان بخاطر رشد سریع، هرساله و بعضا هر چندماه، نیازمند البسه، اسباب بازی و لوازم جدیدی هستند و با به مرور زمان دیگر به لوازم گذشته خود نیازی ندارند از مهمترین این لوازم که سریع تر استفاده از ان کنار گذاشته می شود و دیگر به آن نیازی نیست، لوازم نوزادی مانند، کالسکه کودک، کریر، روروئک و گهواره می باشد که با بزرگ شدن نوزاد، این گونه لوازم، فاقد استفاده می شوند که خانواده ها می توانند با قرار دادن اگهی این نوع لوازم خود در این وبسایت، انها را به فروش رسانده و لوازم جدیدتری برای کودک خود تهیه نمایند.
سامانه ثبت آگهی نی نی اگهی، روزانه هزاران بازدید کننده داشته که یا بدنبال ثبت اگهی و فروش کالا و اثاثیه کودک خود بوده و یا خریدارن بالقوه لوازم و اثاثیه کودک می باشند. با ثبت اگهی فروش لوازم کودک خود در این سامانه، می توانید با فروش کالاهایی که کودک شما دیگر به انها نیازی ندارد، لوازم و اثاثیه جدیدی برای وی تهیه نمایید.