مقدمه تلویزیون ال جی 42LB67000

 

در گذشته تلویزیون ها فقط در یک جعبه خلاصه می شدند اما این روز ها نه تنها یک محصول تجاری محسوب می شوند بلکه دیگر ظاهر گذشته خود را نیز از دست داده اند و مدت هاست که ظاهری صفحه ای شکل به خود گرفته اند.

یکی از شرکت های شناخته شده و فعال در زمینه تولید و ساخت تلویزیون هایی مانند ال ای دی و پلاسما و OLED و ....، کمپانی ال جی است. امسال هم  LGمحصولات جدید و با کیفیتی را معرفی و ارایه کرده است که یکی از این تلویزیون های پر طرفدار و زیبا مدل 42 اینچ LB67000 می باشد.

امروز قصد داریم تا برای شما دوستان عزیز یکی از تلویزیون های جدید و خوش قیمت LED ال جی با فناوری های جدید و کابردی که دارد را نقد و بررسی کنیم تا بتوانید با چشمان باز تر به خرید این ال ای دی اسمارت و سه بعدی بپردازید.

ال ای دی خوش قیمت 42LB67000 یک تلویزیون از سری LB ال جی است. این تلویزیون خوش قیمت با ظاهری زیبا و امکانات و قابلیت هایش به قصد پسندیده شدن توسط سخت پسند ها که قصد خرید ال ای دی را دارند، ساخته شده است.

تلویزیون 42 اینچ LB67000 یک تلویزیون هوشمند (اسمارت) و سه بعدی است که قیمت مناسبی از سوی ال جی برای آن مورد تایید قرار گرفته است و می تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد.

طراحی تلویزیون LG 42LB67000 LED TV

ال ای دی سه بعدی اسمارت LB67000 تلویزیونی با ظاهر زیباست. با توجه به طراحی پایه ها و همچنین کاهش قطر بدنه می توانیم ادعا کنیم ال جی به خوبی از عهده طراحی ظاهری این محصول بر آمده است و در دید کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام بسیار عالی بود و همچنین این مدل یکی از دلایل زیباییش قطر بسیار کم قاب دور ال ای دی ان می باشد. قطر بدنه ال ای دی LB67000 5 سانتی متر است و این یعنی یک رقم مورد تایید از سوی کارشناسان فروشگاه یکنام که واقعا در بین رقبا و تلویزیون هم قیمت خودش بسیار خوب می باشد.

 

کیفیت تصویر ال ای دی ال جی مدل 42LB67000

شرکت LG  برای ساخت این تلویزیون از پنل های IPS استفاده است که این پنل ها باعث بهبود در زاویه دید شما می شوند و این موضوع می تواند تاثیر شایانی در لذت بردن هنگام تماشای تلویزیون را داشته باشد. IPS یکی از پنل های مستحکم و شفاف است و انتخاب خوبی نسبت به سایر پنل هاست.

پردازنده این تلویزیون سه بعدی یک پردازنده 3 گانه منحصر به فرد خود کمپانی LG است. این پردازنده سه گانه در از بین بردن سایه ها و تیرگی ها بسیار موثر است و همچنین باعث می شود تا تصویری با وضوح بیشتر و همچنین کیفیت تصویر بهتری را تماشا کنید.

یکی از فناوری های به کار برده شده دیگر در تلویزیون  SMART 42LB67000  فناوری کاهش دهنده و از بین برنده نویز و لرزش است. از دیگر ویژگی های مهم مربوط به تصویر که انتظار می رود این تلویزیون خوش قیمت از ان برخوردار باشد ارایه تصویر به صورت Full HD است که این تلویزیون 3D  از آن بی بهره نیست و با ایجاد تماشای تصویر به صورت فول اچ دی لذتی دیگر را برای کابران خود به ارمغان اورده است.

با به کار بردن فناوری افزایش دهنده رنگ ها ال جی قصد دارد تا بر کیفیت رنگ ها در این تلویزیون بیفزاید و به خوبی هم از عهده این کار بر امده است.

شاید شما هم این موضوع را تجربه کرده باشید که هنگام تماشای مسابقات ورزشی به علت سرعت تصویر تیرگی کوچکی در تصویر ایجاد می شود و تصویر با کیفیت پخش نمی شود . این موضوع برای بسیاری خوشایند نیست و یک نقص در تلویزیون ها به شمار می رود.

برای بررسی این موضوع کارشناسان فروشگاه اینترنتیانطباق تصویر تلویزیون هوشمند 42LB67000 ال جی را بررسی کرده اند در طی این بررسی ها ال ای دی خوش قیمت LB67000 3D توانست سر بلند بیرون بیاید و مورد تایید کارشناسان ما واقع شود. این تلویزیون 42 اینچ LG با اسکن نور خوب و انطباق تصویر بالا و همچنین به کار گیری پردازنده قدرتمند خود می تواند برای شما یک تجربه شیرین از تماشای برنامه های ورزشی و دیگر محتواها را ایجاد کند.

همانطور که اشاره شد تلویزیون LB67000 یک تلویزیون SMART  است و این موضوع بدین معناست که شما می توانید با کمک کابل LAN  و یا وای فای به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید. شما می توانید با ورود به دنیای نرم افزار ها ی ال جی آن ها دانلود و بر روی تلویزیون خود نصب کنید.

صدای تلویزیون ال ای دی 42 اینچ LB67000

ال جی برای مجهز کردن تلویزیون LB67000 به فناری سه بعدی از سیستم Passive استفاده کرده است.از نظر کیفیت صدا این تلویزیون چندان قدرتمند عمل نمی کند و دارای دو اسپیکر 10 واتی است که سر جمع یک صدا با قدرت 20 وات را پخش می کنند و همانطور که قبلا و همیشه در مورد همه تلویزیون های برندهای دیگر مانند سامسونگ و سونی و ....گفته بودیم هیچ تلویزیونی نمی تواند جایگاه یک باند و در کل یک سیستم صوتی مانند سینما خانگی ال جی را بدست بیاورد و ما همیشه یه شما این موضوع را تاکید می کنیم که سعی کنید که همیشه در کنار یک تلویزیون حدقل یک سینما خانگی حتی ارزان قیمت هم که شده خریداری کنید که بتوانید صدای قدرتمند را در کنار تصویر خوب این ال ای دی 42 اینچ LB67000 ببینید و در ضمن مدتی است که باندهایی به بازار امده است که بلندگوی خطی و یا به زبان لاتین به انها SoundBar ساندبار گفته می شود که این ساندبار در روزی که به بازار امدند خود ما رو شگفت زده نکردند چرا که ما فکر نمی کردیم که باندهای به این اندازه بتواند همچین صدای فوق العاده ای تولید کند که بهتون پیشنهاد می کنیم که هنگام خرید سیستم های صوتی مانند سینما خانگی نگاهی به صدای این ساندبار ها و یا بلندگوهای خطی ال جی و سامسونگ بیاندازید که یقینا خرید لذت بخشی را برای شما به ارمغان می اورد که همچنین دارای قیمت های بسیار مناسبی هست که می توانید از لینک زیر وارد این سینما خانگی ها شود.

 


 

البته ال جی با به کار گیری فناوری Clear Voice II سعی کرده تا بر کیفیت صدای این تلویزیون 42 اینچ بهبود ببخشد.برای این تلویزیون 6 مود و یا همان حالت صدا قرار داده شده است که هنگام پخش هر یک از محتواها شما مود مربوط به همان را انتخاب کنید و همچنین این شش مود عبارتند از: Standard, News, Music, Cinema, Soccer, Gameکه همانطور که مشاهده می کنید این حالت های صدا باعث می شود که شما در هنگام دیدن تصویر در این ال ای دی خوش قیمت خیلی بیشتر با این حالات صدا لذت ببرید و واقعا این یک واقعیت می باشد که کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام در تست های صدا به این نتیجه رسیدند.در ضمن نوع کیفیت صدای ال ای دی اسمارت LB67000 دالبی دیجیتال است.

از نظر پورت نیز این تلویزیون 3Dو SMART ال جی کاملا غنی سازی شده است چرا که شامل 3  پورت HDMI و 3 پورت USB  و 1 پورت کامپوننت و 1 پورت کامپوزیت می شود و این موضوع می تواند در استفاده بهینه تر از این تلویزیون موثر باشد.

همچنین این تلویزیون دارای پورت شبکه و یا همان LAN می باشد که برای اندسته از کسانی که قصد خرید تلویزیونی را داشتند که بتوانند به شبکه کردن انها بپردازند خبر بسیار خوبی می باشد.

چگونه خرید کنیم؟

خب با معرفی مختصر این محصول، میتوان پی برد برای کسانی که به دنبال تلویزیونی با ظاهری زیبا و همچنین کارایی بالایی هستند این تلویزیون می تواند انتخاب مناسبی باشد. تلویزیون LED خوش قیمت LB67000 یک ال ای دی خوش قیمت با کارایی بالا و مجهز به فناوری سه بعدی و اسمارت است. برای خرید این محصول می توانید به وبسایت yeknam.com مراجعه کنید و از قسمت منوهای بالای سایت به قسمت ال ای دی و زیر شاخه ها ان که شرکت های سازنده تلویزیون هستند بروید و شرکت LG را انتخاب کنید و سپس یه دنبال تلویزیون 55 اینچ LB6700 بگردید و یا اینکه این راه سخت را کنار بگذارید و به یکباره به ادرسی که در زیر گذاشته شده است بروید تا بتوانید مشخصات و تصاویر دقیق این عکس را ببینید و همچنین قیمت تلویزیون مورد نظر را در انجا ببینید و سپس یک خرید خوب را از فروشگاه  انجام دهید.